tirsdag den 8. december 2009

Musik til den rette julesteming!



I min butik skal alle sanser stimuleres også hørelsen.Op til jul skal der selvfølgelig være noget ordentlig musik, der kan give den helt rette julestemning! Jeg holder selvfølgelig meget af wham med "last christmas" og band aid med "Do they know its christmas"( minder mig om mine yngre dage i de glade 80'ere)... Men det er som om at musikken ikke passer overens med den stemning jeg gerne vil have frem! Derfor har jeg fundet denne gruppe kvinder, der har bare de mest fantastiske stemmer! - Deres julesange er helt fantastiske, og kunderne bliver i godt humør!
Min computer føler ikke lige for at kunne linke til dem, så hvis du søger på www.youtube.com og derefter indtaster "celtic woman christmas"! Så skulle der meget gerne komme sød musik ud af dine højtalere...

In my shop, I allways have some background music! It stimulates the senses! In December i play christmas songs, and I have found just the right ones! The group "celtic woman" have just the right voice to get that cosy atmosphere, and christmas spirit that I want. and my customers love it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene