søndag den 5. august 2012

Brugskunst og gamle loppefund i fransk landstil




Idag tog jeg en masse billeder ude i vores gårdbutik i Frederiksværk. Vejret var lidt dårligt, så der var god tid til at gå indenfor og pusle omkring  alle de gamle møbler, der næsten lige er kommet hjem. Derudover har jeg gået og taget billeder til netshoppen, hvor især alt vores brugskunst er blevet fokuseret på. Der er såååå mange ting, at jeg nok er optimistisk, hvis jeg bliver færdig engang til jul! Min datter og svigersøn var også forbi butikken og lave små film til netshoppen. Hvad de skal bruges til, vil jeg lade være en hemmelighed lidt endnu, men smut ind forbi netshoppen under store gamle møbler om et par dage, så skal I bare se løjer ;) 
Kan I ikke vente, så er I da også velkommen til at kigge ind forbi min hjemmeside www.summerfield.dk

HUSK HUSK HUSK også at gå ind og LIKE vores nye facebook side, hvor I kan blive opdateret med gode tilbud og endnu mere inspiration. LIKE Summerfield lige her!

Hav en dejlig søndag.

Knus Lene



2 kommentarer:

  1. Tusen tack för din söta hälsning på Minnas blogg.
    Roligt att du gillade de fina pärlor.
    Vilka underbara saker du tog på bilderna.
    Riktig sådana vill ha saker:)
    Kram Gerda

    SvarSlet
  2. WOW så vackert::) jag gillar verkligen din blogg och kommer snart tillbaka.

    Kolla in länken ovan.....du får ett inlägg från min blogg om hur du får till den Romantiska lantliga stilen hemma:)

    Ha en härlig helg


    LOVE Maria at inredningsvis - En inredningsblogg för alla

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene