lørdag den 4. august 2012

Nyt spisebord igen igen...

Hallo Piger!
Det kræver måske lige en lille forklaring :-) Når der kommer nye varer hjem fra Tjekkiet, Frankrig eller Belgien så er der liiige noget jeg MÅ eje, og denne gang er det, det her franske bord som jeg synes er helt fedt! Der er brugt en gammel dør fra en lade som bordplade, det ser rigtig rustikt ud.

Der er åbent i butikken i morgen søndag fra 12.00 til 16.00. Der er kommet hen hel lade fuld af nye gamle og antikke møbler, skabe, med og uden glas, skænke borde stol osv. osv.
Vi byder på en kop kaffe og lidt småkager.
Er I ikke i nærheden af gårdbutikken så kig forbi netshoppen, hvor der er blevet opdateret med store gamle møbler på summerfield.dk
Knus Lene

2 kommentarer:

  1. Det bordet var helt fantastisk! Jeg elsket understellet på det, både form og farge!
    Klem

    SvarSlet
  2. Super fedt bord, skønt med blandingen af træ og den blå maling! Kan godt forstå du måtte eje det:-)
    //Mette

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene