torsdag den 3. december 2009

Verden største loppemarked! - På internettet

Her i den mørke tid, skal man have de lange aftener til at gå... Her kommer lige et tip. Men pas på!! -Det er stærkt vanedandende, og den største tidsrøver!
Tidsrøveren hedder ebay.com... Du har måske hørt om hjemmesiden, men har du også set hvor mange skønne fristelser der er?
Jeg vil starte med og sige, at det ved første forsøg virker meget uoverskueligt, og man har lyst til at give op... Der dukker måske 10.000 ting frem ved en søgning. - Derfor vær specifik!
Med dette råd er du godt på vej... Her er hvad jeg har fundet ved kort tids søgen:




fine lysekroner! Den med alle gevirerne er så kitchet, så den på en måde er flot! Jeg kan ihvertfald godt se den for mig, med den rette stil! priser ligger imellem 14-600$




Industristilen har endnu ikke ramt USA. Derfor ligger har bordet en pris på sølle 25$!

Der mange flere ting derude, så det er bare med at komme igang! Jeg sidder ihvertfald lige nu er savler over en masse forskelligt. For det er ikke kun møbler, nej det er ALT imellem himmel og jord!
Nu til det sørgelige.... Tingene bliver fragtet fra USA, så medmindre man kan en masse fiduser, kommer der desværre told på!

Ebay has alot of hidden treasures.. Sadly you have to pay tax if you ship from the USA! Cos Im in love with several of these items!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene