onsdag den 24. marts 2010

Romantik i køkkenet


Jeg har længe haft det her billede liggende, som jeg ville vise jer! Dog er det først kommet frem nu...Men det er da også rigtig forårs-agtigt!
Det er er godt nok lidt rodet, men det er romantisk rod;)
Det skaber ihvertfald lidt kant i hjemmet, og giver mig anledning til at købe endnu flere tallerkner, skåle etc. end jeg har i forvejen!

I have had this photo for a long time.. But now it's the right time to show it I think, It's very spring-ish (If that's even a word?!) Well... Take care everyone!
See you soon
Lene

1 kommentar:

  1. Hej Lene, det ser rigtigt romantisk og hyggeligt ud! Jeg har bloggen www.romantikeren.dk, hvor man kan finde inspiration og gode ideer til ens parforhold. Du er velkommen til at kigge forbi :) Hav det rigtig dejligt!

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene