tirsdag den 12. oktober 2010

Juleforberedelser i det små.


Som tidligere nævnt er jeg allerede i fuld sving med, at lave julepynt til butikken og netbutikken! 
Det er lidt underligt, at sidde og lave sådan noget, da jeg næsten lige har gået og nydt 30 graders varme i haven.
Det pynt jeg bedst selv kan lide er det lidt rustikke med et twist af vintage. Igennem året samler jeg på bånd, knapper, papir og gamle julekort. Når man bruger forskelligt gammelt pynt så får man også det personlige mere frem end hvis alt er købt i en hobbyforretning.
Jeg sætter flere billeder på efterhånden som jeg får produceret mere julepynt.
Mange Hilsner
Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene