tirsdag den 10. maj 2011

Butikken er åben i denne weekend!




Grundet sygdom har det desværre taget lidt tid med, at få gjort butikken forårs klar!  Det meste er dog på plads nu, og med hjælp  fra min familie og skønne venner, er det hele blevet rigtig godt :) Vi har malet gulvet, og hold på, det gør jeg aldrig igen! det tog jo en krig... Men til gengæld er resultatet blevet mægtig godt, og jeg glæder mig til, at byde mine kunder ind i en lys og behagelig butik sommeren igennem :) 

Kom forbi og sig, samt gør et godt køb i denne weekend! 
Åbent: lørdag - søndag kl.10-16

Knus
Lene

1 kommentar:

  1. Hej !

    Det ser rigtigt fint ud , glæder os til at se det , kommer forbi snart.

    Mange kærlige hilsner Bjørn K&Co.

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene