søndag den 6. november 2011

Jul i fransk landstil

 Der er stadigvæk lidt tid til, at vi skal pynte op til jul, men vil man have jul i fransk landstil, er man nødt til at forberede lidt tid i forvejen. Jeg elsker nemlig den afdæmpet julepynt, der er hjemmelavet af ting fra naturen. Billederne er fra sidste år, hvor jeg var hjemme ved min gode veninde, Anne, der deler den samme interesse for gammelt julepynt som jeg :)
Idag har jeg sorteret i mit julepynt i butikken... Vi har nemlig en masse gammelt julepynt, lige skulle ordnes og ses igennem for skræmmer. Nu er det hele i den skønneste orden. Er I gået igang med at tænke på jul? :)

I butikken, har vi lige nu et fint lille udvalg af smuk julepynt, som du kan se lige her:
http://summerfield.dk/brugskunst-bolig/gammelt-julepynt-bolig

God aften
Knus Lene

14 kommentarer:

  1. Heisann Lene!

    Første gang jeg er innom bloggen din. Her var det mye flott inspirasjon å finne:)
    Jeg legger meg til som følger:)
    Ønsker deg og dine en fin, fin uke!

    Klem Linda

    SvarSlet
  2. ååååå så vackra inspirationsbilder inför kommande jul du visar! kramis semlan

    SvarSlet
  3. Helt underbara bilder!!
    Sååå vackert!

    Kramis Tina

    SvarSlet
  4. Det er virkelig flot. Hvor har du købt trompeten?

    SvarSlet
  5. Hej Christina.
    Vi har købt trompeten på et loppemarked i det nordlige Frankrig. Desværre har vi ikke flere i butikken lige nu, det ville ellers have været super her op til jul :-)
    Knus Lene

    SvarSlet
  6. Fantastiske billeder fra Annes hjem, og hvor rammer hun plet med stilen. Jeg er også - som dig - til det lette, lyse og lidt neutrale julepynt blandet godt med ting fra naturen. Er selv gået i tænkeboks i forhold til min egen oppyntning, men dejligt at hente lidt inspiration her ;o)

    Ha' en fortsat god dag.

    SvarSlet
  7. instagram takipçi satin al
    instagram takipçi satin al
    takipçi satin al
    takipçi satin al
    instagram takipçi satin al
    takipçi satin al
    instagram takipçi satin al
    aşk kitapları
    TikTok takipçi satin al
    instagram beğeni satin al
    YouTube abone satin al
    twitter takipçi satin al
    TikTok beğeni satin al
    TikTok İzlenme Satin al
    twitter tikin satın al
    tiktok tatikn satın al
    youtube abone satin
    n tiktok beğeni satin n instagram
    beğeni satin n
    trend topic satin al
    trend topic satin al
    youtube abone satin al
    beğeni satin al
    tiktok izlenme satin al
    sms onay
    youtube izlenme satın al
    tiktok beğeni satın al
    sms onay
    sms onay
    perde modeli instagram
    takipçi satın satin al
    takipçi satın al
    tiktok jeton hilesi
    pubg uc satın al

    SvarSlet
  8. Jeg kan godt lide at lave video i julestil til tiktok og få likes herfra https://viplikes.dk/tiktok/tiktok-likes/

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene