onsdag den 28. december 2011

Inspiration i landstil.

Jeg vil gerne vise Jer lidt billeder fra min gode veninde Annes hus. I har set foto fra hendes hjem før, men da Anne elsker at indrette er det ikke svært at finde nye motiver.
Jeg er jo igang med min kemoterapi, jeg tæller ned, jeg er nu ved nummer 5 kemo, så der er 7 gange tilbage (forhåbentlig!!!) Det tapper ens energi at få kemoterapi så mine blogindlæg er ikke så ofte som jeg gerne ville, men jeg kommer forhåbentlig efter det i det nye år!
Puderne i Annes slagbænk er vintage hørstof fra butikken til kr. 125,- pr. m. Vi har det også med grøn stribe.
De smukke engle som står på et bord med sort spejl er antikke fra Belgien.
Knus Lene.










2 kommentarer:

  1. Hej Lene.
    Glædelig BagJul.

    Det lyder som en hård omgang.
    Håber snart det er ovre, så du får det godt igen.
    Det ser rigtig flot ud med alle de fine sager.
    Får jo helt lyst til det Franske igen.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. hvor er det skønne billeder fra Anne's hjem:) pøj pøj med dig selv i det nye år:) Anne Gine

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene