mandag den 2. april 2012

Stemningsbilleder fra vores butik.





Kære Alle blogger piger og drenge.
Idag viser jeg igen lidt foto fra butikken. Jeg elsker at lave fine opstillinger i skabe, på borde og hvor jeg ellers kan finde inspiration til at gøre det lidt fint. Et rigtig godt tip er at bruge grønne planter og blomster i  opstillingerne og måske et lille fyrfadslys eller duftlys. Det gør det hele lidt ere levende,men kun hvis det ellers kan stå et sted uden  at futte noget af.
Sov sødt alle sammen.
Knus Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene