søndag den 29. juli 2012

Gamle møbler og fransk landstil

Billeder: weheartit.com

Hej allesammen,

Så er jeg tilbage efter en længere pause. Jeg har det fint, men har brugt tiden på at få lavet en helt ny hjemmeside og webshop. Måske I allerede har kigget ind på Summerfield.dk, men ellers synes jeg da lige I skal kigge forbi. Den er blevet rigtig flot, så nu mangler jeg bare få lagt billeder på af alle de gamle franske møbler, som vi har hjem i den seneste tid. Der er også en del gammelt brugskunst og interiør i fransk landstil, så som I kan høre er der nok at se til (:

Jeg planlægger også at få lavet en facebook side, som nok bliver lidt mere opdateret end bloggen. Men hver ting til sin tid. Først skal der bare en masse gamle møbler i fransk landstil på netshoppen.

I kan besøge summerfield.dk lige her: http://summerfield.dk/ 
Knus Lene

1 kommentar:

  1. Hej Lene,
    Sikke en fin hjemmeside. Vi deler samme passion og interesse for den franske landstil. Vi har af praktiske årsager sat vores hus til salg, hvor netop denne stil er gennemgående. Vi håber den rette køber, som sætter pris på denne stil snart dukker op. Måske kan du og dine læsere hjælpe os lidt på vej.
    De bedste hilsner Mie
    Se vores skønne hus her: http://www.nybolig.dk/maegler/pages/property-presentation/property.action?shopno=104918&caseno=3153196

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene