fredag den 17. december 2010

Jul med naturpynt.






Her er lidt flere billeder fra Annes jul 2010.
Vi holder ikke jul hjemme i år. Bjarnes søster har inviteret os hjem til hende, jeg glæder mig til maden juleaften :-)
Vi har talt om herhjemme, om flæskestegen er på retur, for til næste år, bliver den jo endnu dyrere pga. de nye fedtafgifter!!
Jeg kan nu sagtens selv undvære flæskestegen, men resten af familien vil have at der er steg med sprøde svær, ikke noget med at lave om på traditionerne her hos os :-)
Håber I alle får en god fredag aften.

Knus Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene