onsdag den 15. december 2010

Julerier hjemme i vores stue.


Jeg vil bare vise Jer de granranker, som jeg har lavet til de 3 vinduer vi har i stuen.
Mine piger elsker julepynt og synes ikke de kan komme i julestemning, hvis der ikke er pyntet fint op.
Jeg gør mit bedste, jeg er jo ikke rigtig til nisser, men er alligevel faldet for julemændene som er håndmalede babuskaer i træ. De er ikke skrigrøde, men fint patinerede så de sagtens kan passe ind med de andre juleting vi har. Babuskaerne er købt i Tjekkiet. Vi har dem i butikken i Frederiksværk hvis du også synes de er søde og dekorative.
Ellers kan jeg bedst lide julepynt i afdæmpede farver og sølv, allerhelst det gamle fine glasjulepynt.
Mange Kærlige Hilsner

Lene

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint!

    //Mie

    www.mieshverdag.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hyggeligt ser det ud - kan godt lide dine guirlandere! Knus; Heidi

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene