mandag den 21. februar 2011

Mit maleprojekt og lidt inspiration fra nettet.




Jeg ønsker mig en lampe som den der vises på det øverste billede, men helst en med en gammel fattigmansskærm! Jeg er bare ved at opgive at finde en, i alle tilfælde til en pris jeg har råd til at betale!
De er bestemt heller ikke lette at finde på de franske loppemarkeder, og dem der sælger dem, ved godt hvad de skal have for dem.
 SUK SUK!!
Inden for de sidste 4-5 år er priserne på mange af de ting, vi så godt kan lide inden for landstilen, næsten eksploderet i både Frankrig og Belgien. Det skyldes at man i mange lande, har fået øjenene op for den skønne fransk/nordiske landstil. Stiger efterspørgelsen og der er begrænset med varer, ja, så siger al erfaring, at så stiger varerne også.
Og det er altså derfor at man som kunde og i mit tilfælde også som indkøber, nogen gange må "nøjes" med det næstbedste:-)
Men det gør nu heller ikke så meget, det styrker nok i virkeligheden bare kreativiteten, at man er nødt til at finde på noget andet pænt.....siger jeg tit til mig selv.Og man har jo altid lov at håbe, at man en dag pakker sådan en lampe ud til sin fødselsdag! Det gælder bare om at man ikke misser en lejlighed til at fortælle vidt og bredt om hvor uundværlig sådan en er i et hjem.
Det sidste billede er et brødskab, som er et af mine maleprojekter, der netop er blevet færdigt...så mangler jeg bare 10-15 andre møbler, der står og trænger til et penselstrøg eller tre.

Smukke blomstergrene fra haven, blodblomme hedder træet!
De har stået inde i en stor vase i ca. 10 dage....og pludselig en dag havde jeg næsten forår på mit kontor.


Ha`det rigtig godt her i kulden.
Knus Lene

1 kommentar:

  1. lampan var underbar...förstår att du suckar efter den...kramis semlan

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene