søndag den 6. marts 2011

Så er der kommet nye møbler i butikken.




 Håber alle har haft tid til at nyde solen idag.
I onsdags fik vi en hel lastbil hjem med møbler fra og Frankrig og Tjekkiet.
Det er ikke altid jeg kan lide møblerne i de farver de har, så derfor kan der være brug for en grundig opmaling.
I øjeblikket er jeg igang med at male grå med mørkegrå tern på toppen. Jeg har ikke prøvet det før og skulle hilse og sige at det kræver nogen ekstra timers arbejde, med at måle ud og have masser af tålmodighed til at male ternene.
Nu er det jo ikke sådan at alle møbler skal have tern....det bliver formeget, men synes et enkelt møbel ser godt ud som kontrast.
I kan se disse møbler på vores hjemmeside lige her.
Knus Lene



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene