onsdag den 6. april 2011

Bare lidt af hvert....hunde og blomster :-)






Når jeg nu var igang med fotoapperatet kunne jeg ikke lade være med at tage billeder af mine elskede hunde Rosa og Eddie. Jeg prøvede også at få vores tredje hund Dafney til at posere, men hun ville ikke, blev ved med at dreje hovedet bort...hun er ellers blevet så fin efter hun har været til frisøren.
Da jeg var i supermarkedet idag for at handle, kunne jeg ikke stå for de sart lilla tulipaner. Jeg har blandet lidt juleroser og grene fra haven i buketten så den fylder lidt sammen med påskeæggene. Stedmoder blomsterne som er sat i en træskuffe udenfor er næsten helt sorte med et lille gult øje i midten de er også ret dekorative.
Kan I alle have en rigtig dejlig aften.
Knus Lene



5 kommentarer:

  1. så nydelige bilder.) og de lys lilla tulipanene var ekstra vakre.:-) ER jo en fryd å handle blomster i danmark i forhold til i norge.:-) prisene er så mye hyggeligere..særlig ofte på supern har jeg sett det er gode tilbud..så gode at jeg smulger med meg hjem.:-)

    her er det fortsat snø i hagen ja..men nå bare flekker..vi ser vått gress her og der.:-)

    ha en fin kveld.)

    og nei, frost håper vi å slipper mer nå.:)

    SvarSlet
  2. Hei hei:)

    Tusen takk for gode ord:)

    Så flott blogg du har, og så heldig du er som kan jobbe med nydelig interiør og franske skatter:) det er drømmejobben min..sukk...

    Ha en flott kveld.

    Klem Lise

    SvarSlet
  3. Nydelige bilder! Sånn vindusramme har jeg i mannens gutterom under veranda´n. Så fint det var å ha det sammen med potter og planteting som du viser her. :o)

    Takk for superkoselig kommentar inne hos meg! :o) *SMIL*

    SvarSlet
  4. Flott blogg du har og flotte bilder.
    Legger meg til som følger.

    SvarSlet
  5. Hei Lene. Håper du husker meg?... Jeg sitter og leter etter en gammel industrireol som ikke er for bred, men finner ingen. Men så fant jeg bloggen din, da:-) Ser så fin ut, jeg gleder meg til å se mer hos deg. Legger meg til som følger.

    Håper du har det godt? Si fra om du får inn en industrireol, da:-) Du har mailadressen min enda? Gode klemmer fra Laila (ex. ZanZ). Her er min blogg: www.harmoniogkontrast.blogspot.com

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene