søndag den 19. juni 2011

Fin sommerdag med masser af sol.....og byger af regn!!! Sådan er dansk sommer også!!

Jeg har egentlig ikke så meget intellegent at skrive om idag !
Har bare været i haven og luge ukrudt og flytte lidt rundt på planterne.
Jeg overvejer snart et hyre en havearkitekt...men det koster jo en bondegård, selvom det sikkert i sidste ende, nok kan betale sig, med alle de fejlkøb og omflytninger jeg er ude i hver sommer.
Jeg er en hardcore impuls plante shopper.
 Jeg er dog blevet lidt bedre i år, for nu er jeg da begyndt at lede efter bestemte planter der passer sammen, og ikke bare købe en staude fordi den er smuk...men ærligt jeg kan ikke helt lade være alligevel, men det er da fremskridt at kunne begrænse sig lidt.









2 kommentarer:

  1. Skjønne bilder!
    Jeg har også bare vært i haven i dag, og lavet ingen ting :-)
    Det er sånn det skal være når solen skinner
    Nydes!
    Knus

    SvarSlet
  2. Åh, så fin en kaffeblomst, sådan en har jeg da forresten ikke fået anskaffet mig endnu, nå sommeren er vel lang endnu :-)

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene