tirsdag den 21. juni 2011

Har omrokeret lidt hist og pist i stuen.

Hey Girls :-)


På en måde startede dagen lidt trist, i og med jeg fik en opringning fra hospitalet!
Jeg skal ind og have foretaget nogen flere af de prøver, som jeg ellers allerede havde fået foretaget to tre gange før, men lægerne var ikke tilfredse med resultaterne, af de "gamle" biopsier...så det slog mig lidt ud. 
Det gør nemlig skide ondt for at sige det som der er, at blive klippet indvendig for at få taget de der kødlundser ud. Det er skú også lidt svært at blive ved at holde humøret oppe, når jeg nu bare havde regnet med at jeg ventede på at få en snarlig oprationsdato.
Men, jeg vil ikke lade mig slå helt ud, så jeg gik igang med at soterere i alle mine krea ting, gl. blonder, knapper, vintage stof osv osv. måtte bare have noget andet at tænke på, og det lykkedes faktisk ganske godt, for hvor er det skønt at man bare lige ved i hvilken kasse, der indeholder det man skal bruge, før ledte jeg efter det i en halv time mindst! 
Men ærligt så er jeg et ret stort rodehoved, så for mig er det virkelig en bedrift, at begynde at sortere i småtterier. Men  underlig nok så elsker jeg virkelig orden, trives ikke og hader rod og snavs, synes bare det er svært at nå det hele !!
Nå, men nok om mig, håber I har haft en dejlig dag og nydt bare det at være til :-)
Lige en kommentar til billederne, lampen på foto nr. 1 har jeg fået af nogen af mine kæreste venner, Kim og Bjørn med butikken K & Co klik:Fransk antik i den rå industristil stil.
Knus Lene




2 kommentarer:

  1. Hoppas att du blir frisk snart! Ha en härlig midsommar. Kramis semlan

    SvarSlet
  2. Sikke en ærgerlig besked, du vil selvfølgelig gerne have operationen overstået aller hurtigst muligt. Håber at alt går godt. Knus

    Det er nogen ualmindelig charmerende billeder (og ikke mindst rammer) du har på dit billede i dag.

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene