lørdag den 28. januar 2012

I rosens navn









Hej med jer,
Idag var jeg og min datter, Simone, ude og kigge på loppemarkeder. Loppemarkeder er en glimrende måde at få nyt og lækkert tøj på, til meget få penge. Virkelig anbefalelsesværdigt! Desværre er det meste af det, i meget små størrelser. Øv, jeg må nok snart overveje at spise lidt mindre kager, og sige goddag til mere frugt og grønt :)
Selvom jeg nu spiser ret sundt i hverdagen, så er det bare ikke godt nok. Jeg får nemlig en del medicin mod kemoen, som har en lidt dum bivirkning; du skal bare kigge på en kage, et stykke brød eller en bagel, og straks efter har den sat sig som fedt på din mave... Æv!

Nå, det var ikke fordi jeg ville ende ud i en længere snak om mad, men derimod tippe jer om blomster butikken, "I Rosens Navn". Det er nok en af de mest inspirerende butikker, man overhovedet kan komme i nærheden af. Så smuk, så smuk. Engang handlede vi også møbler med dem, men de er nu gået over til mere af det nye, i form af bl.a. Tine K, som jeg også elsker.

Knus Lene

Gårdbutikken(min gårdbutik;)) har iøvrigt åbent imorgen fra 12-16. Kom endelig og besøg mig :)

2 kommentarer:

  1. Ser med engang at her var det myyye fint!ablomsterbutikker ,gjerne med litt ekstra,er fantastiske oaser!:)
    Var selv innom en bitTeliten men fantastisk blomsterbutIkk idag...en opplevelse:)
    Dufter..alt det fine...nydelige blond.ter..og så haddecdet netopp vært bryllupsshow og brudebuketter og dekorasjonene var utstilt der.Vakkert!
    Toveklem:)

    SvarSlet
  2. Tak for inspiration, jeg fulgte dit link fra forrige indlæg - til Zanz - og faldt for de små glaskopper med metalunderskål - ved du om de forhandles her i Danmark også?

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene