tirsdag den 17. januar 2012

Jonglerkegler som skulptur.

Det er nogen gange en god idé at man i boligindretningen tager ting ind i hjemmet som oprindelig havde et andet formål. Her feks. jonglerkegler, som jeg har pudset pænt op med slibning og voks og hjortehornet som er fortrinligt at bruge som knage til f.eks. halskæder eller tøj. Det er sådan nogen ting som gør indretningen personlig.
Jeg ville nok ikke bruge 8 kegler i vindueskarmen, men en 3 stykker sammen med en lækker skål eller noget andet pynteligt.
Dagen idag er gået med at istandsætte nogen ting jeg har haft liggende i lang tid, men som ikke er kommet længere end til tanken om at de trængte til en kærlig hånd.
Knus Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene