tirsdag den 8. juni 2010

Forår i Annes have

Jeg var hjemme og besøge Anne forleden dag, vejret var skønt, solen skinnede og det var mindst 25 grader varmt.
Familien har flere skønne pladser i haven hvor man kan sidde i læ og sol, man flytter sig bare, rundt i haven, fra den ene siddeplads, til den næste, alt efter hvor solen står højest på himlen.
På første sal er der en skøn terrasse med vid udsigt til Roskilde fjord.
Nu skal jeg jo ikke glemme at fortælle det bedste, Anne havde lavet en lækker rababer kage med hjemmelavet rasp og flødeskum.
 Den var godt nok lidt af en lækkerbisken.
En hel del af de ting Anne har pyntet op med i haven er fra Summerfield, bla. bordet, vandkanden, zinkbaljen, havestolen osv. Det er rigtig rustikt og hyggeligt at bruge møbler i haven, det er lige som den sidste prik over iét.
Håber I også får lyst til at møblere haven, så den oser af hygge!

Mange sommer Hilsner
Lene

1 kommentar:

  1. For noen vakre bilder du viser. Her har vi hatt strålende vær men nå har sola tatt en liten pause. Det passer meg perfekt for jeg holder på å male stuevinduer. he he
    Ønsker deg en deilig dag. Klem fra Elin:)

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene