tirsdag den 29. juni 2010

Fransk kasse med monogram.

Jeg har fundet denne trækasse for nogle år siden i Frankrig, jeg har ikke nænnet at sælge den, men nu har jeg altså alligevel sat den til salg, sammen med nogen andre ting, på min netbutik idag. Jeg når ikke at sætte alle tingene på hjemmesiden idag som jeg har fotograferet, så det må blive imorgen!
Vi får en masse gamle møbler hjem om 8 dage, så der bliver rigtig meget nyt at se på!
Vi blogges ved :-)
Og så har Simone min datter, og jeg holdt rigtig vejloppemarked hos min veninde i Hundested. Vi havde taget rigtig meget tøj med, det var der faktisk ret godt salg i. Jeg køber også selv tøj på loppemarkederne især i Holte,Lyngby eller Gentofte, man kan være heldig at finde godt mærkevare tøj til en billig penge.
Ellers var det alt muligt andet vi solgte, noget man er blevet træt af eller hvis det har stået på lageret i årevis uden at blive solgt.

2 kommentarer:

  1. Ja det är det som är så härligt med Danmark. Det är loppis över allt..

    Hoppas att ni fick sålt mycket.

    kram Anna mylovelythings

    SvarSlet
  2. super fin blog (:
    Tjek min blog: frejawewerfashion.blogspot.com

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene