fredag den 3. februar 2012

Nye møbler i stuen.

Denne stol stammer fra en nedlagt lampefabrik i sydfrankrig, vi har 6 stk ens i grå. Sæddet er i støbt glasfiber ligesom sejlbåde, så det er et meget stærkt produkt, som også kan males på.
Pris pr. stol 700,-

For mere end 3 år siden var Bjarne og jeg var på ferie og indkøbstur i det sydfranske! Vi fandt denne kæmpe skænk i massiv kirsebærtræ.
Skænken har stået på lageret i 3 år fordi vi ikke har kunnet blive enige om, den skulle males eller ej. 

Jeg synes skænken skulle males lysegrå og patineres, men Bjarne synes det ville være synd at male den, når den nu har sådan en smuk varm farve. .Benene på skænken er jeg ikke glad for, de skal være lave med næsten usynlige klodser, som ikke tager opmærksomheden fra den smukke skænk.
Selvom den virkelig gør noget godt her i stuen,hos os selv, hvor den står nu. Så er den sat tilsalg, alle vores møbler er jo stort set kun til låns i en periode, så sælges de vidrere til nye familier der sætter pris på den slags møbler vi også kan lide..
Pris 6900,-

Ha`en fortsat dejlig søndag-
Husk vi holder åbent på søndag 12-16 i gårdbutikken.
KH Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene