fredag den 17. februar 2012

Nyheder i butikken.


Kære Alle.
Vil bare lige vise mine 2 nye DIY maleprojekter.
Møblerne kommer til salg i butik/netbutik en af de nærmeste dage. Køkkenvitrinen i sart lysegrå med slebne kanter kommer til at koste kr. 4900,- og det mindre skab i samme farve koster kr. 2700,- Det er virkelige fund til prisen, da det er møbler der er over 100 år gamle og i super god stand.

Mit store kamera er desværre gået i stykker, og man kan virkelig se forskel på billedkvaliteten.  Jeg har fået at vide i butikken at det ikke kan betale sig at reparere  kamera og det er rigtig ØV, for jeg står ikke lige og har 8-10.000,- til et nyt kamera.
Så derfor må I altså lige have mig undskyldt billedkvaliteten indtil Jeg finder ud af noget andet med et bedre kamera.
Håber I alle får en dejlig solskinsdag idag.
Kærlig hilsen
Lene 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene