lørdag den 18. februar 2012

Vil bare vise Jer lidt flere lækre møbler.

I dag har vi gået og syslet med at få nogen møbler færdige.
Køkkenvitrinen var rød og gul før, men er nu malet i en lys varm grå, som er en farve jeg er meget glad for.
Skal møblet sælges, må jeg jo tage højde for at det nok er de færreste der ønsker et gult og rødt møbel i sit køkken.
Bordet herunder er gammelt, vi har sat hjul under benene + en ny hylde.
Det kunne være smart at have bordet i køkkenet, højden passer med et almindeligt køkkenbord og kan fungere som en ekstra arbejdsplads.
Husk vi holder åbent imorgen fra kl. 12-16
Mange Hilsner
Lene

3 kommentarer:

  1. beautiful :) your blog is really lovely!
    have a nice evening, svenja

    (a translater would be great for germans like me haha)

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle flotte billeder.
    Elsker sådan nogle møbler der har patina :)

    SvarSlet
  3. Virkelig flotte møbler. Jeg er helt enig med Maria; jeg elsker simpelthen møbler med patina. Der er charme og sjæl over dem som man ellers ikke finder i den nutidige møbel-design

    Signe

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene