tirsdag den 28. september 2010

Grønt til pynt og hygge!

Idag har jeg været lidt kreativ!
 Dagen startede ellers fuldstændig uden nogen form for inspirations mood overhovedet.
Men efter jeg havde været hos lægen, jeg skulle bare have taget nogen blodprøver, gik jeg ned i vores lille by der er kun består af een hovedgade og et meget kedeligt center fra `70èrne. Men der ligger faktisk en fantastisk god bager og jeg synes at Bjarne og jeg fortjente et lidt godt bagerbrød idag!
Vores bager laver de skønneste stenovnsbrød så det blev sådan et!
Lige over for bageren, ligge Super Best, som har en kiosk helt ud til gange, i centeret...og det er det her jeg prøver at komme frem til, jeg fik nemlig øje på et julemagasin, som jeg købte, uden at have bladret i det først.
Da jeg kom hjem og skulle hygge mig med te og godt brød, faldt jeg over en artikel med nogen vidunderlige billeder fra sidste års jul, hos butik Søster Flora i Greve. Det er fortrinsvis blomster der sælges, men der er også gamle franske møbler og småting. Butikken emmer af hyggelige opstillinger med blomster dekorationer og gamle ting. Det var ligesom billederne fra Søster Flora, som fik mig op af sofaen, og igang med at lave dekorationer og kranse.
Det ser bare så pænt ud, med grønt og blomster i ens hjem, på alle årstider, men måske man nyder det lidt mere i de mørke måneder.

Håber alle har haft en dejlig tirsdag!

KH Lene









:-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene