søndag den 26. september 2010

Sådan gik min søndag :-)

Billederne illustrerer meget godt hvad jeg har lavet idag. I butikken noget af dagen, gå tur et par gange med Dafhne, Eddie og Rosa og så mit haveprojekt! Det går ud på, at lave højbede i lærketræ til grøntsager og krydderurter. Det må I se når det er færdigt, lige nu ligner det ikke noget jeg er særlig stolt af, men det tager form og skal være klar så vi kan så til foråret.






Håber I alle er klar på at tage fat på endnu, en forhåbentlig god uge.

Knus

Lene

2 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig søndag:) Hvor er de søde din hunde! Knus; Heidi

    SvarSlet
  2. Haha Mor! Eddie ser ligefrem tynd ud på det billede...

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene