fredag den 17. september 2010

Besøg hos Fruerne Bech og Bo i Gentofte.

Jeg var på besøg hos Susanne min dejlige kollega, i onsdags. Vi hyggede os rigtig meget med kaffe og kage fra Emmerys, Mums!  Jeg havde selvfølgelig taget mit kamera med da jeg på forhånd vidste at Susanne har massevis af skønne franske antikviteter. Hun har noget af det bedste inden for fransk antik og fine gråmalede gustavianske møbler. Franske spejle, fattigmandssølv, sandstenskrukker og figurer, porcelæn, jeildelamper osv osv.

Butikken er et besøg værd, for er man ude efter noget helt specielt inden for fransk indretning og industristilen er det her man finder det!

Fruerne Bech og Bo ligger midt på Lindegårdvej i Gentofte.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene