lørdag den 25. september 2010

Sypige tips fra amerikanske blogs. Romantik så det driver :-)






Vil lige skynde mig at skrive at jeg ikke har lavet disse fine ting!

Babyskoene har jeg med, fordi jeg elsker alt muligt petit, er blevet ret hooked på små, rigtig gamle sko!!

Sidst vi var på indkøbstur, til Frankrig, købte jeg også en gammel gammel gyngehest, det bliver et temmelig stort projekt at redde den, men jeg kunne ikke stå, for de grå faver den havde, den mangler godt nok både ører, hale og man.
 En lille fin dukkevogn blev det også til, i en skøn patineret grå farve og en dukkeseng for det ikke skal være løgn, i træ, også  i samme farve, patineret grå!
Gad vist, om det er fordi jeg er ved, at komme i mormor alderen, at jeg køber alt det gamle legetøj. Det er det sku` nok :-) 

Synes også at det, er rigtig fint, at bruge vintage tekstiler og broderier til at skabe unika, lige mig...selvom jeg ikke selv er så dygtig til at sy. Der er en tilfredsstillelse i at kunne se noget, kan blive til noget smukt, i smådele og så få det stykket sammen til en unik helhed.
Hvis I går ind på disse to amerikanske blogs kan I klikke jer videre til alle mulige kreative blogs inden for ideer til syning i vintage textiler. Virkelig et eldorado for syelskere!


Ha`en rigtig god weekend
Lene

1 kommentar:

  1. Hej Lene.
    Hvilken fin blog du har ... Glæder mig til at følge dig.
    Kh Lone - Ny her.

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene