søndag den 29. november 2009

1. søndag i advent.






Noget af det bedste jeg ved, er at julepynte, i butikken og derhjemme. Butikken er dér jeg pynter op først, for allerede i oktober / november ankommer alle julevarerne.
I år har vi fået en hel del varer fra bla. House Doctor, de har nogen super lækre og skønne ting, det er lidt råt, og samtidig boheme agtigt.
Jeg er blevet rigtig glad for boheme stilen, med de lilla, grå, sorte, creme og naturlige farver. Her om efteråret og vinteren er det skønt at kunne bruge alle mulige forskellige af naturens egne materialer og tage det med indendørs og bruge i forskellige former for dekorationer. Når jeg går med mine 3 hunde i skoven, har jeg altid lommerne fulde af kogler, nødder mos og alskens andre ting som jeg støder på, på mine ture. Jeg opbeverer altid materialerne udendørs, for der holder det sig, bedst frisk. Jeg har fået fortalt af en blomsterdekoratør, som også er datter af en skovfoged, at det tager 3-4 år for et stykke mos, på 20x 20 cm. at blive gendannet i skovbunden, så man skal selvfølgelig aldrig tage mere end man selv kan bruge, og aldrig rydde et stort stykke, men hellere flere små klasser.
Idag er det jo 1. dag i advent, jeg har lavet adventskranse, men billederne her er fra butikken med nogen af de nye varer vi lige har hentet i Belgien og Frankrig.

Love decorating for christmas! As you can see I like the primitive, maybe kind of bohemian style. It has a little more edge than the traditional white style.
The pictures also shows some of the new things i bought in Belgium and France!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene