onsdag den 25. november 2009

Tips til gratis julepynt








Disse skønne falmede dokumenter, er super at printe ud og bruge, til at lave al muligt kreativt ud af...Jeg bruger det til julepynt, æsker , kræmmerhuse mm. Det flot at printe ud på noget "gammelt" og lidt kraftigt rustikt papir.
Jeg tager nogle billeder i aften af ting jeg selv har lavet med dokumenterne. Så er du den kreative overskudskvinde(lucky you!), så er det bare med at komme igang! Ellers kan du købe færdige kræmmerhuse i samme stil i min gårdbutik :)

These beautiful old documents, is great for christmas decoration! You can print them, and use them on old boxes, decoupage, candy cones etc. I take some pictures tonight of things I have used them on.Be inspirered and let loose your creativety! If not you can buy the candy cones in my country shop :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene