tirsdag den 3. november 2009

Anne og Peters hjem i Frederikssund.










En dejlig efterårs dag, her i oktober var jeg på besøg hos en af mine rigtig gode kunder Anne, jeg havde taget mit kamera med, så I andre også kan se hvordan hun bor, i ægte fransk landstil.
Jeg synes nemlig hun bor så fint, at jeg ikke kunne lade være med at spørge, om hun ville lægge hjem til en lille boligreportage her på min blog.
Huset Anne, hendes mand Peter og de 2 store drenge bor i er en skøn gammel villa fra starten af 1900 tallet. Huset blev købt for 14 år siden, som et dødsbo, efter en kendt maler og kunstner. Mange, eller de fleste af de materialer der er brugt ved den totale renovering og resturering som huset har væeret igennem, er enten de gamle fra det oprindelige hus, eller nye i gammel stil.
Det vigtigste for ægteparret da de byggede om og renoverede var at genskabe husets skønne atmosfære.
Huset ligger 2.række til vandet, der er den flotteste udsigt fra husets 1.sal til Roskilde fjord.






I visited Anne and Peter and I had my camera with me! They have this lovely home, and they have lived there for 14 years now.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene