onsdag den 18. november 2009

Industristilen!



Det er jo sådan med interiørstilen, som med alle andre stile... Den rykker sig hele tiden! Egentlig et ret irreterende fænomen, da man aldrig rigtig bliver "færdig" i sit hjem. Bliver du endelig det, så har du enten enormt mange penge, eller også er du lige kommet flere år bagud i forhold til hvad der så "rykker" inde for boligtrenden! Derfor er man nødt til at kigge fremad! -Hele tiden tænke "Hvad bliver det næste".
Jeg tror personligt at det bliver den rå industri stil, der allerede er ved at vinde indpas i diverse magasiner og blogs...
Jeg har samlet et par af farvoritterne her... Ting som jeg VIRKELIG gerne ville eje!
Tolix stolen, industri uret, og den lækre franske lysekrone er fra amerikanske antikbutikker. Prisen for disse skønheder var skyhøje, så gad ikke engang regne dem ud.
De gamle juleclips er noget af det julepynt jeg har lagt ud på min hjemmeside. De koster 18kr. pr. stk.

I think the industrial style will be the new hit! So I have collected some of my favorites! The tolix chair, the old clock, and the chandelier is from different american antique stores. The old christmas clips, is from my webshop and costs around 4$ each

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene