tirsdag den 17. november 2009

Heureux Nöel



Glædelig Jul, Hereux Nöel, Merry Chhristmas - Kært barn med mange navne!
Jeg er ihvertfald kommet i julestemning, og glæder mig sådan til at få hængt noget af det fine gamle jylepynt op som jeg har fundet i Belgien! Det kommer virkelig til at give en god stemning i butikken.
Jeg har lavet en lille decoupage over nogle af farvoritterne, selvom det er svært at vælge! - Det er jo alt sammen fint!


Merry christmas everyone, or is it to early to say? Anyway, Im looking forward to this holiday especialy because of all the fine christmas decorations i bought in belgium.You can see some of the favorites on the decoupage photo, and yes it is old, just the way i like it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene