tirsdag den 24. november 2009

Uslebne diamanter!







Jeg synes lige, at jeg ville vise jer nogle af de skønne steder vi finder vores møbler! For det utrænede øje ligner det her skidt og ragelse! Men for mig er det et mekka af muligheder!
De gamle håndvaske, samt sandstenskrukker ville passe godt ind i en skøn blomster have!
De gamle staldvinduer er jo en skøn, og lidt lækker dekoration. Jeg har selv brugt de helt store af slagsen i min butik som en "rumdeler". De er super gode her til jul, da de giver den sidste finish!
- Havde jeg en million, havde jeg købt det hele, og tilført det noget feminint i form af "støvede" pasteller:)

Til slut vil jeg undskylde de manglende indlæg de sidste par dage, men har haft så travlt i butikken med julen og alt det! Det er ihvertfald mit mål at jeg i fremtiden vil holde bloggen opdateret ca. hver dag med fx. stemningsbilleder, inspiration, samt dagens "jeg må eje".


Some pictures from some of the places where i buy furniture and accesories! Isn't it a lovely place?
I appologize for my absence, but i have been soo busy with the shop! It is my goal in the furture to have daily blogging with alot of inspiration to the reader.

1 kommentar:

  1. Heisann! Her var det mye lekkert. Jeg bare elsker slike plasser og slike skattejakter. Kreativiteten tar helt overhånd. Det er så mye spennende en kan gjøre og lage. Kunne fyllt opp hele butikken med slike skatter;)
    Ha en fin førjulstid.
    :)

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene