onsdag den 31. august 2011

Køkken og spisestue = Køkkenalrum?




Selv er jeg bosiddende i en lille to-værelses lejlighed uden mulighed for den store kreativitet - pladsen er der ligesom ikke, og da lejligheden er lejet, sætter det også lidt begrænsninger. Øv bøv! Det hindrer mig dog ikke i, at drømme og blive vildt inspireret af billeder som disse. Det har også ført til, at lige så snart jeg flytter i mit "eget", vil jeg male mine gulve - store gamle trægulve selvfølgelig - hvide. Det er simpelthen så flot, og skaber plads til, at man ligger mere mærke til møblerne. Men når nu jeg nok sidder fadt i en lejebolig de næste 5-6 år, må jeg jo få det bedste ud af det. Derfor skal mit næste køb være nogle Eames stole til mit spisebord. De kan fås til en nogenlunde rimlig pris, hvis man kan nøjes med kopierne. De kan findes lige her!

/Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene