lørdag den 27. august 2011

Smuk inspiration




Source: weheartit.com and jeannedarcliving


Smukke inspirerende billeder, der forhåbentlig kan hjælpe mig til at få lidt styr på min "indre stil". Jeg har nemlig en til, at lade mig inspirere af alt for mange stilarter, hvilket gang på gang får mig til at købe alt for mange fejlkøb. På formlandmessen sidste weekend, hørte jeg(desværre kun en del af et foredrag), hvor man som indkøber og butiksejer, blev anbefalet at lave et såkaldt "moodboard". Det er i alt sin enkelhed at stort stykke karton, hvor man klistrer billeder, stofstykker, knapper - ja alt på, som inspirerer én og gør at man kan holde fast i lige netop den stil man aller bedst kan lide. Hver gang man er i tvivl om et køb, kigger man simpelthen på sit moodboard(eller tænker på det). Det vil jeg helt sikkert gå igang med når jeg kommer hjem fra hospitalet :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene