søndag den 28. august 2011

Inspiration

weheartit.com

Jeg elsker især billedet til venstre, der forener den romantisk landstil med den mere rå industristil. Tilmed giver den inspiration til endnu en måde, hvortil man kan bruge paller. Jeg ville dog ikke selv bruge den som sengegavl, men jeg har i lang tid været lidt fascineret af de populære palle-sofaborde. Billedet til høre faldt jeg for fordi det var sødt og meget mig. Jeg blev endnu gladere for det, da jeg lagde mærke til knagerækken, der er lave ud af en gammel åre - det er da smart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene