søndag den 28. august 2011

Min nye hjemmeside!

 Mine søde datter og svigersøn har kæmpet hele sommeren med, at lave mig en helt ny og flot hjemmeside/webshop, som meget gerne skulle gå i luften inden længe. Måske kommer den endda op at køre mens jeg er indlagt - det ville da være en dejlig overraskelse, at komme hjem til. Jeg har i lang tid ønsket mig en bedre hjemmeside, med bedre overblik og en mere simpel måde at handle på, så istedet for "læg i kurv", skal man sende en mail. Men alt det vil jeg komme nærmere ind på, når den er helt klar! Indtil da kan I besøge min gamle webshop lige her på summerfield.dk .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene