lørdag den 27. august 2011



Min datter har hjulpet mig med, at lave lidt om på bloggen, så den forhåbentlig ser lidt mere indbydende ud og kan bidrage til mere inspiration :) Jeg håber I kan lide det??

Billederne er fra butikken! Lige nu roder der lidt, så det bliver kun til lidt detaljerbilleder i denne omgang! Når jeg kommer hjem fra hospitalet, så har jeg forhåbentlig fornyet energi, til at få ryddet lidt op, og rykket lidt rundt - for det trænger der altså til :)

Hav en god weekend

Kh.
Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene