lørdag den 13. februar 2010

Diverse inspirationsbilleder


Måske er det vejret, måske er det helbredet?- Ihvertfald så har inspirationen forladt mig de her dage... Derfor har bloggen været lidt "sløv" de sidste par dage...
De her billeder er nogle jeg har fundet rundt omkring over en længere periode, og jeg har desværre glemt, at markere hvor de er fundet...
Jeg synes ellers de har nogle fine detaljer, og er med til at inspirere til det ekstra der kan gøre hjemmet unikt og hyggeligt!
Specielt er jeg helt vild med nøglerne på snor! ´Det er dog en dekoration der kræver man har en masse ubrugelige nøgler... og hvem har lige det? Svaret er ebay! Jeg var derinde igår, og der kan du finde en masse gamle nøgler til fornuftige priser...

God weekend til jer alle

Kram Lene


Perhaps it's the weather, perhaps it's my health? - At any rate my inspiration on the blog has been completely zero these days.
But I wont cheat you for these photo's! I think they are very inspiring! My favourite is the keys... unfortunately I dont have any old keys, That i dont use. If you have the same probleme you can buy them on ebay to a good price:)
Have a lovely weekend!
Hugs Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene