mandag den 22. februar 2010

Herligheder!

Source:Country living

Source: Ukendt

Source: Homesandgardens

I weekenden var mine to døtre og jeg på loppemarked. - Det var bare så hyggeligt!
Dog synes jeg ikke at der var de store fund denne gang.. Billeder af hvad jeg købte følger:)
Det er jo blevet meget trendy at gå på loppemarkeder, og det afspejler sig jo selvfølgelig i prisen...






Dagens højdepunkt var nok en Vanilje scones fra Prinssesens lækre bag! Nøj de var gode! 



This weekend my two daughters and I, went to a big flea market... We had such a good time! Later I will show pictures of my findings:)
Yummy yummy... I bought some lovely vanilla scones from a bakery called " prinsessens lækre bag" ... Also where the pictures are from...

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene