fredag den 5. februar 2010

Jeanne d'arc


Jeanne D'arc er virkelig et af mine ynglings magasiner! Billederne er så æstetiske, og så inspirerende... Jeg kan ihvertfald godt forstå hvorfor det er blevet så populært i så mange lande. Når jeg ser deres billeder, så jeg altid lyst til at rykke rundt og være kreativ! 
En ting jeg er begyndt og ligge mærke til på mange bolig billeder er, at fjernsynet væk! 
No wonder, for selve apperatet er jo på ingen måde pænt eller passer ind i stilen. Det er også et problem der har været hjemme ved mig, efter vi lavede stuen om! selvfølgelig skal man have monsteret, men hvordan karmuflerer man det?? 
Jeg har selv fundet på en meget god idé som jeg vil vise jeg så snart, at det er blevet lavet! -Kan love jer for det blir godt! 
Hvordan har i gjort for at passe jeres Tv ind i stuen/soveværelset?


Jeanne D'arc is really one of my favorite magazines! The pictures are so inspiring... I trully understand why it has become so popular in so many countries! 
A thing I have noticed in many home photo's is that, you never see the Tv! And no wonder!- It isn't the most beautiful thing in a living room... I had the same problem when I had to reorganize my livingroom. I actually found a good solution witch I will show when it is done... 
What do you do with the Tv? Hide it or...?


  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene