onsdag den 17. februar 2010

Mit elskede gamle fattigmandssølv :-)

Jeg har samlet på antikt fattigmandssølv i efterhånden 15 år! Jeg har derfor en rigtig pæn samling, faktisk så meget, at jeg er begyndt at sælge ud af det. Men det er nok al tid sådan, når man er samler, at der er noget, man bare ikke vil gå af med, og sådan har jeg det også!
Jeg elsker feks. mine små flødekander og bitte små saltkar. Jeg er faktisk mest glad for de stykker fattigmandssølv der er helt "petit" jo mindre jo bedre. Måske det skyldes det dukkehus jeg aldrig lov at indrette som barn :-)
Jeg har endelig fået syet gardiner og forhæng til det lille gæste toilet. Jeg fandt nogle gamle franske lagner som jeg har syet blonder og monogram på!

I have collected mercury glass for aprox. 15 years now. So my collection is quite big now! Actually it is so big that I have decided to sell some of it.  I still love mercury glass, but now I want it to be smaller and more special.
On the the bottom photo you can see my small toilet where I finally have managed to sow  some curtains! applaus to me:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene