torsdag den 25. februar 2010

Råt slidt og hvidt

Source: Living etc

Som de fleste af jer nok har lagt mærke til, så har jeg en forkærlighed for det lidt rå og industrielle.
Så her har jeg samlet en lille billed collage, af nogle inspirerende billeder. Jeg er helt vild med navnetavlen, som Stine bla. også har snakket lidt om. 

Idag er mit program lidt tight, da jeg skal med min datter ind og se på hendes nye efterskole
 i Hørsholm. Det bliver godt nok underligt, når der ikke er nogle hjemmeboende børn til næste år! Hold op hvor går tiden stærkt... Lige nu står jeg lidt med den følelse, at "hvad skal jeg nu tage mig til"?  - Forhåbentlig bliver det så en tid, hvor jeg kan udfolde mig mere i det kreative, som ellers har været lidt forsømt i perioder. 

Kan i alle have en dejlig dag! 
Knus og Kram Lene 

As most of you know, I have this little weekness for the industrial style... So here are some photos wich I find very inspiring! I simply looove the nameboard! - Where can I find it?!
Today I have a busy schedule... My youngest daugther are moving to college next year, so we are going to see it today... It is soo weird, that next year, it will only be my husband and me in the house..- What am I going to do? Hopefully I will be able to be more creative, a side of me that has been packed away for some years now...
Have a lovely day
Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene