søndag den 28. februar 2010

Loppemarkeds fund.

Som jeg skrev i et tidligere indlæg var jeg på loppemarked med mine 2 piger for et par ugers tid siden. Det var ikke meget jeg fandt, men at have det gode motto"lidt, men godt" var lige netop den filisofi jeg levede efter den dag, ellers havde jeg også brugt al for mange penge ;-) Men jeg må sige priserne på de "franske slidte" ting er kommet godt op i pris, jeg kunne faktisk ikke købe noget til min butik så ville det blive alt for dyrt synes jeg, så jeg købte kun til mig selv!

3 kommentarer:

  1. Så lekre ting!!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlet
  2. fin blog du har her,. kan godt lide at der er en masse bolig ínspiration! er nu blevet fast læser :)
    kig forbi vores blog, hvis du har lyst?
    -Trine

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene