søndag den 3. januar 2010

2 tapeter - 2 stemninger



Med et nyt år kommer lysten til at fornye sig måske også? Derfor har jeg fundet en let måde og gøre det på, ved hjælpen af guds gave til hjemmet: tapet! - Thank you god!
Det første billede er skabt ud fra den lyse og lette forårsstemning, samt det nye årti's profetier om at vi vil kigge mere på østens design og minimalistiske indretning. Jeg har så vidt muligt prøvet at flette det ind i den kendte franske stil, ved hjælp af plastik stolen og tapetet, kaldet "oriental".
Det nederste billede er mere en mix stil! Vi har det mørke og rustikke fra tapetet, det minimalistiske fra stolen, samt det romantiske diverse accesories. Det er en stilart som jeg vil mene ville passe rigtig godt til den stilart der også vinder mere og mere indpas nemlig fabriks-stilen.
Min favorit er det nederste, men nu er jeg også rigtig glad for lilla:) - Hvad er din?!
Stol, tapet - Ebay, kommode, skål, krukker - http://www.summerfield.dk/, lysekrone- glemt hjemmesiden, sorry!, pude - http://www.etsy.com/.

When you are starting af new year, maybe you want a new style in your home. An easy way to do this is by using wallaper!
Te first picture is created from the thoughts of af light, and romantic home but still with some edge to it.
Designer says that we will begin to look more on the eastern design with minimalism and so on. That why I picked the clear chair and the wallpaper called oriental!
The second picture is more dark, with the lavender and gold wallpaper. But I still think it fits good with the light french style.
I think my favourite is the second picture, cos I loove purple:) - What is yours?
Chair, wallpaper - Ebay, bowl,chest and jars - www.summerfield.dk, pillow - www.etsy.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene