onsdag den 13. januar 2010

Formland messe



Nu er der jo snart formland messe, og det glæder jeg mig super meget til! Jeg har været der hvert år, og har også selv udstillet. I år tager jeg kun derind for at kigge, og det bliver sammen med min datter, som jo også deler min interesse. Til de af jer der ikke har været der før, vil jeg helt klart anbefale det! Det er kæmpe stort, og der er noget for enhver smag... det bliver afholdt fra. 5-8 februar
Kig nærmere på http://www.formland.com/

In febuary there is formland fair in Herning/Denmark. I am looking forward to it every year, it is so big, and there is so much to see! This year I am going with my daughter.
I will strongly recommend it to everyone if they dont no what to do those days:)
Otherwise I will update you with pictures...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene