onsdag den 27. januar 2010

Seaside living


Uden for mit vindue er alt hvidt og koldt! Hvor ville jeg ønske, at de kolde vintermåneder snart var forbi!
Jeg drømmer om varmere himmelstrøg, sand, strand og vand...
Hvis nu muligheden bød sig, ville jeg helt klart gå langs stranden og kigge langt efter disse smukke muslinger, for selvom det er lidt anderledes, så passer det jo ganske glimrende ind i stilen.
I sommers var min datter og svigersøn i thailand, og hold op nogle oplevelser og smukke billeder de havde med hjem. Selvom jeg ikke er til lange flyveture, kunne jeg godt overveje det i sådan at vejr!
Et lækkert sommerhus ved vandet ville ihvertfalde blive ekstra hyggeligt med denne franske-riviera stil.

Outside my window is everything cold and white! I really wish that I on vacation, where I could walk along the beach and collect all these fine seashell's. Last summer my daughter and her boyfriend went to Thailand. Their pictures were amazing! Even though I dont like flying long distances, I could be tempted.
 Well enough of my dreams! Back to the picture... I think this style would fit perfectly in a lovely cottage at the beach.:) 

2 kommentarer:

  1. I love seashells and I put some in each room of my house,but those in your post are gorgeous!
    Val

    SvarSlet
  2. Jeg har kjøpt mine hvite tresko med sløyfer i nettbutikken www.velkommen.org

    Gå inn der og spør om de vil sende til Danmark. Mener jeg har sett de på en annen nettbutikk også, skal se om jeg finner adr så gir jeg deg beskjed.

    Ha en riktig god natt ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene