tirsdag den 5. januar 2010

skønne trendkompagniet



Jeg vil starte med at undskylde for de små billeder. Du kan klikke på dem for at få dem større!

Prøv engang og se alle de skønne inspirerende billeder fra trendkompagniet! Lyse, lækre pastelfarver blandet med lidt råt!
Jeg synes altid at Trendkompagniets billeder er super inspirerende, og det gør jo at man får lyst til at købe hele sortimentet fra a-å ! Dog vil prøve at beherske mig, men kan ikke love noget...
Sov godt
Lene

First of all sorry for the small pics! second: take a look on these lovely photographs from the new ss10 collection from www.trend-kompagniet.dk! Light and bright colours! I always love their photographs they are so inspiring, and makes you wanna buy it all! I will try to control myself, but no promises...
No more bloggin for today so nighty night to all

- Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene